27 Mayıs 2017 Cumartesi

Yaz Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Uzun süredir bizden haber alamadiniz ehe ehe. Hakan ottamız harici de arayan soran yok. Çok teşekkürler Hakan otta sen olmasan ölürsek üzülenimiz olmayacak. Ayın ottası Hakan-san!

Hakan Otta'ya gelsin!

O değil sanırım minik bir açıklama yapmak gerek. Şimdiii kendi aramızda "Yav bu hafta da mı bölüm yok o zaman biz niye bölüm atıyoruz huloğğğğ" ve "Abi 1 bölüm için güncel yazdırmayın o gifleri bulmak anamı ağlatıyor annneeeeeee" diye haykırışlar çıktı vesaire. Sonra fark ettik ki lan biz bunu eğlence için boş zamanımızda ölümün karanlık boşluğunda kendimizi bulma korkumuzu yenmek için yapıyoruz. Sonra "Hack the World" adı altında ben Watch Dogs 2 oynadım. Herifler güzel oyun yapmışlar valla çok eğleniyorum. Shiroe kesin loli kesmiştir, Procrastinator Europa Universalis oynadı, Raistlin yeni bir dövme yaptırdı, saprofit89 askere gitti, Nicksiz "Lys'ye 15 gün kaldıııığğğğğ" diye çığlık attı, Haruhi-sama sınavlarım var diye yoruldu, Hazukime yine gitti kurullarından 90 aldı (cidden bir de utanmadan alıyor bu notları ve sınav öncesi stresten geberiyor bir gün gidip döveceğim de çok feci yumruk atıyor 1 defa yumruğunu omzumda hissetmiştim. Hissediş o hissediş ondan sonra canım omuz-kun başka bir şey hissedemedi.) Zurako-san'dan çok korkuyorum o ne yaptı fikrim yok ama boş zamanlarında seri katillik yaptığından şüpheleniyorum, Moralltach "editör yoksa ben kendimin editörü olacağım ulan" diye bağımsızlığını ilan etti, Leaderzura-san yine kayboldu ama bu sefer cidden haber alamıyoruz yine korkmaya başladık, Saghmet ise zaten Bloody Junkie den 15 bölüm falan çevirdiği için bize bakıp "plepler" diye eğlenmiştir.



Uzun lafın kısası sınavlar, hayatlar, depresyonlar, askerler, yorulmalar, loliler derken sanırım herkesin bir minik tatile ihtiyacı vardı. Bundan en çok etkilenen sizler için can-ı gönülden özürlerimizi Yorozuya Fansub olarak iletiriz. Bir daha yapmayız umarım (o değil herkesin finalleri yaklaşıyor ehe ben ve Shiroe 2 hafta sonra 4 haftalık yokuz ona göre)(ehe ehe lan okulumuz var sorry n'aparsınız hayat :(  )



MANGALARA GELELİM !!!!! Rakudai Kishi no Chivalry geldi!! Ay İkki-kun azılı rakibi ile savaşıyor turnuvalarda çok heyecanlı. Bakalım neler neler olacak. (Yakışıklı çocuk ikki'yi dümdüz ediyor lan çok korkunç. Hayır tatliş ecchi büyü animesi diye geldik ruhani işkence bulduk. Hayırlısı artık) FotoşopMastır Shiroe-sanın editleri ile sizlerle!



Kou No Dori geldi hoş geldi!! Karşınızda Doktorumuzun intörnlük zamanlarına döndüğümüz 1 bölümlük kısa bir hikaye var. Sizlere Shiroe editleriyle Zurako çevirisiyle heyecanla takdim ediyoruz.



YENİ SERİ!!! Bokura no Himitsu Moralltach-san'ın atara gelip "Editör yoksa ben kendim editör olurum lan!" bağırışlarının cevabıdır ottalar! Hem kendisi çevirir hem de kendisi editler! Manga da aşırı tatliş bir shojo'dur(ben ilk ecchi sandım ehe ehe) Gozen-e benzettim çünkü bu sefer popo fetişi yerine bacak fetişli popüler çocuğumuz ve ondan tiksinen güzel hanımefendimiz var! Bakalım bu nasıl bir hikaye olacak. Okuyalım öğrenelim!



Wagamama no Chie-chan da o kadar fantastik gidiyor ki hem editör Raistlin hem de çevirmen Procrastinator ne olduğunu hatırlamıyor ama ikisi de hikayenin daha da heyecanlandığını ve açıklanmaya başladığını söylüyorlar. Okuyun da bakalım atıyorlar mı atmıyorlar mı? (o değil o ikisi birbirini çok iyi buldu)



Gintama'dan size 2 tane yeni bölüm yaşasın!! Özlemişsinizdir tabii! Hadi koşun okuyun bakalım!



Yaz gelirken Finaller yaklaşırken ben de kaçayım artık ottalar. Kendinize çok iyi bakın! Çok uzatmadan size linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız. İyi okumalar!!!
                        ~Razi-kun~









Haftanın Şarkısı: Twelve Bar Blues Band - The Blues Has Got Me   

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Atmosferik Y***** Metal Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Yav sormayın ben iyi değilim. SINAV VAR YA... ÜHÜÜÜÜÜ... DAHA GEÇEN BİTMİŞTİ NEDEN BAŞLADI YAAAA.... ÜHHHÜÜÜÜÜÜÜÜÜ.... Neyse bu sefer en azından şükür hasta değilim (bunu yazarken hapşırsam komik olurdu). O değil "Sınav Öncesi Klasik Ders Çalışmak Harici Her Türlü Saçma İşi Yapma(^TM)" adı altında Renai Boukun izledim. Yav Legal Harem Animesi yapmışlar çok eğlendim. Ayıptır söylemesi Gasai Yuno (nam-ı diğer "Pembeyi gördün mü kaçacaksın")  ile başlayan Yandere sevdam sayesinde başladım bu animeye. Nerede "Yandere orada Razi-kun" sloganı ile gittiğimiz bu yolda açıkçası Renai Boukun'u beklemiyordum. Yandere diye geldik aşırı eğlenceli  saçma bir anime geldi. Güzel olan yanı saçma olması ve eğlendirmesi. Hani sezonun ortasına geldik sayılır ya. Artık aşağı yukarı her Animeden beklentimiz var demi? Hani SnK izlerken ne izlediğinin farkındasın ve neler olacağını da aşağı yukarı biliyorsun. Birileri ölecek titanlar gelecek sonra yeni bilgiler ile şoke olacağız falan (Ymir her zaman kalbimizde) filan. Ama abi normal harem diye başlayan bu yolda açıkcası *bölüm 5 spoilerı başlangıcı * herifin cennette şeytan ve tanrı ile konuşmasını beklemiyordum veya Hem mazoşişt hem de sadist garip ağ güçlü(???) hatun gelmesini falan hiç. Özellikle hanı yanderemiz olmasına rağmen bir de bu hatun var. *bölüm 5 spoiler bitişi* Anime saçma ama eğlenceli demedi demeyin. Tabii bir KonoSuba değil ama yine de hoş güzel.

SINAVLARDAN KAÇIŞ YOK

Sınav beklediğimden daha sert gelince ben de ehe ayıptır söylemesi ehe çeviri yapmadım... Affedersiniz..... Zaten bu hafta Shiroe-san'ın sınavı sebep göstermesi ile paylaşmayacaktık. Hafta'ya için de ben şimdi sınav diyorum.. Sorry... Tam da ilk teşekkür yorumumuzu aldıktan sonra sayı verememek üzüyor.... Üzgünüz....

Shiroe-san böyle bakışlar atıyor bana... Korkuyorum...

Gozen'i bırakmışız... Başka bir Çeviri grubu mu el atmış veya biz mi onlara el atmışız? Yok aynı anda mı olmuş? Valla bir şey demişlerdi ama hiç dinlemedim kim ne etti ne yaptı uzun lafın kısası Artık Gozen veremiyoruz... Saprofit89-senpai zaten çok yoğundu onun adına iyi oldu. Yeni proje girer mi Editlere ara mı verir bilemedim. Haftaya ondan haber alıp size iletirim.

Arakawa Under The Bridge
Saghmett'en komedi animesi arayanlara tavsiye

Kou No Dori'nin yeni bölümü geldi! Anensefali'li bebeğin hikayesi'nin son bölümü! Zurako-san'ın çevirisi ve Shiroe-kun'un editi ile yine göz kamaştırdı!


Haruhi-san 2 bölüm Gintama verdi! Yaaay!


Bu kadar üzücü haberden sonra ben de size Atmosferik Black Metal Şarkı hediye edeyim. Hep beraber açıp senkronize ağlama seansı yaparız. Bize Editör bulun size daha fazla güncel verek! Ay finaller yaklaşıyor.... Ay... Sesi aç sesi. Ver bası! Benden bu kadar ottalar! Kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!!
"Abi sende bölüm var mı?" "Yoh, sende?"


~Razi-kun~











Haftanın Şarkısı: Waldgeflüster - Der Traumschaender

29 Nisan 2017 Cumartesi

İzmirCon öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Açıkcası ben heyecandan pır pır uçuyorum anlatamam! İzmirCon'17 var birazdan!!! Her Con'a giderken kendime bir amaç koyarım. Geçen DraCon a gittiğimde ben de kostümle gitmiştim, amacım karakterden çıkmamaktı ve zor olsa da tüm gün boyunca karakterden çıkmamıştım! Bu sefer sivil gittiğim için amacım TÜM KEDİ KIZLARLA FOTOĞRAF ÇEKİNMEK! AMA HEPSİYLE TEKER TEKER! HATTA BAZILARI İLE TOPLU DA OLUR!! Bu küçük Dünya'da Bayonetta'ya muhteşemlik açısından yaklaşabilecek şimdilik 2 şey var ve bunlardan bir tanesi kedi kızlar!! ALL HAIL NEKO'S!!!!!!!



Conventionlar da iyidir güzeldir de siz siz olun Cosplayer arkadaşlarımızın çok üstüne gitmeyin olur mu? Bazen çok korkunç şeyler yaşıyorlar. Geçen Convention'da maskesinden dolayı görme sorunu yaşayan bir Kylo Ren ile tanışmıştım. İlk başta sıkıntılarını anlamıyorsunuz fotoğraf çekinmiştim hayat güzeldi falan. Sonra lavaboda karşılaşmıştım beyefendi ile minik sohbetler vesaire. Elimi yıkarken bu kafasını duvara geçirdi. Ben bayılıyor mu noluyor derken sonra düzeldi ve kafasını diğer duvara çarptı.  Çocuk maskesini çıkardı ve "GÖREMİYORUM LANET OLSUN, GÖREMİYORUM!!" diye haykırdı. Açıkcası kendi karakteri ile Cosplayini yaptığı karakter bayağı uyum içindeydi. Elinde ışın kılıcı olsa banyoyu güzel bir sudoku tahtasına çevirebilirdi. Neyse ki yakında cızbız edici alet edavat yoktu. Sonra maskesine görünmeyecek küçük bir delik açtık maskesinin örtüsünü incelttik falan rahatladı. Sonra çocukcağız Sith ordusunun başına falan geçti. Uzun lafın kısası Cosplayer kardeşlerimize yardım edin! Önemli şeyler bunlar.



Mangalara gelelim! Rakudai Kishi no Chivalry Çıktı!!! Yaaay!! Shiroe-san'ı İzmirCon'da göreceği Loli karakterleri anlatmanın gazı ile yaptırdım mangayı. Turnuvalar başladı artık!! Maçlar heyecanla devam ediyor kılıçlar ateş topları havalardayken bir yandan da İkki ile bizim diğer yakışıklı oğlanın arasında ne olmuş onu öğreniyoruz. Çocuk Stella'yı İkki'den kapmaya çalışıyor ya sinirim bozuldu. Ay hayırlısı bakalım ya! O değil haftaya benle Shiroe'nin sınavları var (aslında 2 hafta sonra da ben çeviriyi bu hafta verip o da haftaya editi bitiririm dedi ondan garip olaylar) haftaya bölüm yok ama sonraki hafta inşallah var!


Kou no Dori de kaldığı yerden devam ediyor! Anansefalili bebeğin durumu ne olacak çok merak ediyoruz! Doktorumuz ne yapacak?? Hayatın anlamı ne? İki sorudan bir tanesini bu bölümde öğreneceğiz!


Leaderzura-san hayata geri döndü!!! Yorozuya Fansupçak kutlamalar yapıyoruz! İnşallah haftaya bölüm verecek! Çok heyecanlıyız!


saprofit89-senpai'ye bu hafta Gozen var mı dedik bize çöp kutusunda yatan ve kafasında muz kabuğu olan baygın bir şeytan attı. Kafalar karışık...


Haruhi bu hafta yoğun ve yorgunmuş bundan dolayı yokmuş Gintama veya diğerleri....


Bizden bu kadar ottalar! Editör gücümüz Shiroe-san ile sınırlı olduğundan Ona çok teşekkür ederiz. Bu zor zamanlarda ona Loliler ile Motive eden Razi-kun(ehe ben ehe)'a da ayrıca teşekkür ederiz. Linkleri aşağıya attım okursunuz artık! O değil halen editör arıyoruz bulduk değil açığımız sonsuz var! Kendinize iyi bakın! Tatliş okumalar!!!
                               
   ~Razi-kun~                          








 

Haftanın Şarkısı: Syd Matters - To All of You

22 Nisan 2017 Cumartesi

Shota Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? 23 Nisan kapıdayken bizler yaşlı bireyler olduğumuzdan içimizdeki çocuksal zevkleri geri getirmek pek eğlenceli gelir. En azından benim için öyle. Zaten zeka yaşı olarak 15 olduğumdan izin verin 12 gibi davranayım birkaç gün. Bayonetta da günceli yazdıktan sonra 24 saat içinde bitti halen hüzünlüyüm. Melek kıyma-döner anılarım sonsuza dek kalbimde yaşayacak....



Mangalara gelelim! Rakudai Kishi no Chivalry yeni bölüm geldi!!! Aslında Shiroe-san sağ olsun geldi. Baktım 60 sayfa dedim Shiroe'ye "bunu 30-30 part yapsak mı?" diye. Hain ve hiç arkadaş canlısı olmayan bir dille reddetti beni... Tabii sonra 60 sayfayı editlerken (reklamsız 56) onun çığlıklarını sıcacık kahvemi yudumlarken duyup mutlu oldum. Tatliş bir çevirmenim ben :3 Tabi keşke önceden çevirip insanları ve kendimi strese sokmasam demi? Ama n'aparsın hayat?


Ay dur Manganın konusunu anlatmayı unuttum. Bizim tahta Şizuku karpuz Stella'yı nasıl İkki'nin normal kalbini çalmasını engellerim diye plan kurarken AVM de olaylar olaylar. (şey bir ara Stella iç çamaşırlı kalıyor valla sormayın nasıl oldu ben de anlamadım echi manga mantığı. İmam ve annelerden uzakta okuyun)


Kou no Dori çevirmenimiz Zurako-san ve editörümüz Shiroe-san sağ olsun son hızla devam ediyor! Anensefali'li bebek hastamızla mücadele edecek doktorumuzun bu vakası 3 bölüm sürecek. Umarım her şey tatlıya bağlanır korkuyorum bebeğimiz için :(


YENİ EDİTOR WUHUU!!! Daha doğrusu Yeni editörümüzün sonunda ilk bölümü! Wagamame Chie-chan'ı Dövmeli Yakışıklı Ege Delikanlımız(^TM) Raistlin-san editleriyle geldi! Çevirmenimiz Procrastination-san yeni editörüm oldu diye okula gelmedi kaç gün çeviri yaptı(başka kaynaklar Dota oynadı diyor) Manga'mıza da yeni bir karakter katılmış! Hadi okuyun bakalım bakalım!


Gozen için saprofit89-san'a mesaj attım bu sefer intihara meyilli panda yerine utangaç Deadpool attı. Sanırım gelişme var?


Haruhi-sama bu hafta Gintama vermek istemedi. Onun yerine size 1 bölüm Bloody Junkie verdi. Abisini ararken ölüm oynuna düşen yakışıklının kafa karışıklığı devam ediyor. (abi cidden o iş nasıl oldu?)


Leaderzura-san umarım ölmemiştir. Haber alan varsa yorum atsın valla kendisi için endişelenmeye başladık.


Benden bu kadar daha fazla insanın sinirlerine gitmeden linkeri vereyim tıklayın siz de. Artı halen yeni editörlere kapımız açıktır biri edit yapmak isterse falan biz ona mutlulukla iş yıkarız bulsun beni. Neyse benden bu kadar ottalar! Kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!!

~Razi-kun~                 
           
       







Haftanın Şarkısı: Lana Del Ray - Radio





15 Nisan 2017 Cumartesi

Melek Öldüren Cadı öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? YAV BAYONETTA BİLGİSAYARA ÇIKTI!!! Nasıl mutluyum anlatamam aman tanrım. Etrafta nasıl Meleğin tekini Nusret'i kıskandıracak bir yöntemle şiş-kebap yaptığımı haykırırken beni bulabilirsiniz o denli mutluyum. En son arkadaşım evime gelip iyi misin diye soracaktı. Resmen oyun bitmesin diye azar azar oynuyorum. Bunu yaptığım ilk ve tek oyun bu. YAV AMA ŞİMDİ BAYONETTA ABLAMIZ KADAR MÜTHİŞ KİM VAR ALLASEN????


Bayonetta ablamızı ve mükemmel Melek kesme silahlarını bir yana bırakırsak Tokyo Ghoul Live Action filmi çıkıyor diyorlar. Korkuyorum ottalar korkuyorum. Hani 2. sezonun fiyaskosunu daha düzeltememişken siz niye her şeyi daha beter yapacak bir film yapıyonuz kardeş noluyor? Artı bu filmlerin en korkunç yanı CGI ile reel dünyayı birleştirememeleri. Hani Çocuğun kagunesi hiç gerçekçi mi diyeyim olayla alakalı mı diyeyim gözükmüyordu. Yav belki muccize olur ve mükemmel olur film ama bunu yazarken bile inanamadım yalanıma. Hayırlısı be Ghoulum...(ehe ehe hani gülüm ve ghoulum ehe ehe)


Mangalara gelelim!!! RAKUDAİ KİSHİ NO CAVARLY GELDİ!!! YAAAAAY!!! Sonunda çevirimi verdim (ehe ehe sorry bu kadar geç geldiği için ehe ehe) ve FotoşopMastır Shiroe-san editleyip verdi sağ olsun! Kalbinin büyüklüğü ile meşhur Stella'mız tahta kalpli Şizuku'nun İkki'yi çalmaması için sinema günlerine dalacak! Ve artı yeni Arisiun Nagi adlı benim sevdiğim bir karakter de geliyor yay! Bir de manga büyülü Şövalyeler ve onların güçlenmeleri ile alakalıydı ne ara sinemaya gidiyorlar noluyor lan?


Kou no Dori son dakika elimize geldi yaşasın! Bir hikayenin daha sonuna geldik. Miho ve Ailesinin bebek konusunda ne karar vereceği bu bölümde açıklığa kavuşuyor. Shiroe'nın editleri Zurako-san'ın çevirisi ile heyecanlar apexte!


saprofit89-senpai ye Gozen'i sorduğumda bana üstünde wanna die yazan bir panda stickeri attı. Çok üstüne gitmedim. Pandalar ölmesin Hayatlar güzelleşsin.



Leader-san alemlerde ve sonsuzluktaki Planetes nerede kimse bilmiyor.....



Gintama'dan size toplam 4 (mühendisçe 0010) bölüm getirdik!!! Güncele kaldı 10 (ingilizce ten)!!!!




Tamam artık daha fazla berbat şaka yapmayayım bence demi. Çok uzatmadan size linkleri aşağıya bıraktım tıklarsınız. Bir de sanırım Gintama 615 de değişiklik yapmışız onu tekrar indirirseniz en iyi Gintama'ya ulaşabilirsiniz! Benden bu kadar ottalar! Kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!!


Haftanın Şarkısı: Svanartatt - Thunderbirds Whispering Wind



                      ~Razi-kun~










8 Nisan 2017 Cumartesi

Yokluk Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Geçen hafta sizi Haruhi-sama'ya sattım affedersiniz. Aylık sınav öncesi stresten patlama ve hasta olma bayramına girmiştim de elimde ne var ne yok etrafa sattım. Hatta bu hafta ve geçen hafta Rakudai Kishi gelmemiş olmasının sebebi de bu bayram. Ama şimdi efenim o kadar ayağıma kadar gelmişler stresten patlayıp hasta da olmazsam ayıp olurdu. Sınavımı da verdiğime göre yaşasın bir sonraki bayrama kadar sizinleyiz!



O DEĞİL BOKU NO HERO ACADEMİA'NIN YENİ SEZONU GELDİ!!!!!! AMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN TTTTAAAAAAANNNNRRRRIIIIIMMMMM!!!! DDEEEEEEEKKKKKUUUUUUU!!!!! YER ÇEKİMİ İLE OYNAYAN KIIIIIZZ!!! KURBAĞA KIIIIIZ!!! AAAAAAAAA!!!! AAAAALLLLLL MİİİİİİGGGGGGGHHHHHTTTTT!!!!!! PLUUUUUUUSSSSS ULTRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! (görünmez kız da çok tatli lan kurbağa kızı geçebilir şu an emin değilim)



Ve tabi Shingeki no Kyojin'in de yeni sezonu geldi. Our lord and Savior Harambe'nin bir animeye reenkarne olması tabi ki çok fantastik. Yalan yok yeni opening o kadar da gaza getirmedi beni. O ilk opening yok mu o ilk opening. Adres bar'ına snk yazınca yanına direktman op1 çıkıyor o kadar seviyorum ilk openingi.



Yeni sezon yeni aşklar yeni hüzünler ama Kobayashi'nin Ejderya Kızları(^TM) bitmesi de ayrı koydu. Touhru'nun babası da Ejderya(^TM) gibi Ejderya(^TM)'idi şimdi yalan yok. Yav bana Ejderya Hizmetçi(^TM) bulun bulaşıklarım kendi Cumhuriyetlerini kurmaya başladılar ve benle ilgili iyi planları yok gibi... Korkuyorum.....



O değil 7'den 70'e hepiniz Boku no Hero Academia izleyin okuyun bir şey yapın. Türkçeye de Puzzle Fansub tatliş tatliş çeviriyor. Selamlar olsun onlara!. İzuku Midoriya gibi ana karakter zor bulunur benden demesi. YAV ÇOK TATLI LAN İZUKU SONRA ALL MİGHT GELİYOR SONRA  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!



Bu hafta manga konusunda büyük bir yokluk içindeyiz yalan yok. Ben, Shiroe ve Zurako'nun sınav haftasıydı. Üniversiteler birlik verip Güncelde az Manga çıkması için uğraşıyorlar pislikler :( . Haruhi-sama'nın elinden de sadece 2 Gintama geldi. Ben de size Fangirl'lik yaparak arayı doldurmaya çalışayım.



Neyse kafanızı çok ütülemeyeyim fangirlikle ve bağırmakla. Yeni Editörümüz de keşke edit verse de sizi tanıştırsak. Siz de siz olun bize editörler bulun size daha fazla edit gelsin sonsuz manga gelsin!!! Yaaay!! Kendinize çok iyi bakın ottalar! Etrafta edit falan yapmak isteyen insan falan bulursanız bana yönlendirin (t.me/razikun). Mangaların linklerini aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! Hoşçakalın!!!

                        ~Razi-kun~





Haftanın Şaekısı: Foals - Spanish Sahara

1 Nisan 2017 Cumartesi

Vize Sonrası Cumartesi Günceli

Selamlar bu hafta da karşınızda bulunmanın mutluluğuyla güncele geçelim demicem :P önce bi iki kelam edelim dedim ki güncel dolu gözüksün :D
Bendeniz efenim Haruhi, vizesi biten şahıs ben olunca günceli de bana yıktılar, ben de peki dedim ve yazmaya başladım.


Öncelikle aramıza yeni bir editör katıldı heyyooo!!! Amma ve lakin kendisini tanıtmıyıcığım önce bi bölüm versin dimi ama :D Wagamama için editör bulmak sevindirdi :3 darısı diğer serilerin başına. Yani yine, yeni, yeniden diyoruz ki BİZE EDİTÖR BULUN!!!

Ondan sonracığıma... Bu hafta Shiroe sayesinde iki bölümümüz var, bir bölüm Ojojojo ve bir bölüm de Kou No Dori. Kou no Dori heyecanlı gidiyor bakalım, daha neler olacak merakla bekliyorum, okumayan varsa da şöyle bağırcam: ÇOK ŞEY KAÇIRIYORSUN!
Ojojojo da yine aynı komikli, eğlenceli ilerleyiş var, onu da okuyun.

Rakudai'nin çevirmeninin de vize haftası olduğu için bölüm gelmedi. Zaten yorum yapmıyonuz <.< bir hafta yok ceza size, az yorum yapın yahu, onun editörü gazla çalışıyor -aslında hepimiz ama ossun-

Gozen yine yok, neden yok bilmiyorum ama sınav haftam diye dürtemedim de neyse artık sağlık olsun deyip az daha bekleteceğiz sizi.

Başka hangi seriler kaldı? Bloody ve Jyunki de yok bu hafta, yine. Gintama'yı güncele getirsek rahat rahat onları da yapcam ama neyse ki az kaldı güncele :3 Kaç bölüm Gintama vercez demeden önce cumartesi günü Japon-Türk Vakfının düzenlediği etkinliklerden bahsedeceğim.

Ankarada olanlar ve duyanlar belki gitmiştir, benim açımdan çok eğlenceli ve farklı bir ortam oldu şahsen. Etrafım animecilerle dolmuştu *^* İçimdeki vahşi taraf açığa çıktı resmen, en son beni tutup 'tamam sakin ol' diyeceklerdi ama neyse ki olmadı.

Etkinlikte bir de cosplay etkinliği oldu ki onda da kazanan Kagura-chan ve Gin-chan ikilisi oldu :3 şuraya bir fotolarını bırakıyorum bakıverin :D aynı şekilde bölüme özel kapak yaptım ehehe. Ben kaliteli buldum işi açıkçası, fikirlerinizi hemen şu alttaki 'yorum yazın' kutucuğuna bırakıverin de sizin düşüncelerinizi de öğrenelim.

Evet gelelim bölümlere, yalnız bir teşekkür etmeden giderseniz küseriz ondan alta inip inip 'yorum yazın'a tıklayıp şu narin parmaklarınızı da çalıştırıp en azından teşekkür edin. Öpüldünüz canlar :*




Bu haftaki müzik önerimiz de... Neyse dinleyip sevin ya da sevmeyin ehehe