İzmirCon öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Açıkcası ben heyecandan pır pır uçuyorum anlatamam! İzmirCon'17 var birazdan!!! Her Con'a giderken kendime bir amaç koyarım. Geçen DraCon a gittiğimde ben de kostümle gitmiştim, amacım karakterden çıkmamaktı ve zor olsa da tüm gün boyunca karakterden çıkmamıştım! Bu sefer sivil gittiğim için amacım TÜM KEDİ KIZLARLA FOTOĞRAF ÇEKİNMEK! AMA HEPSİYLE TEKER TEKER! HATTA BAZILARI İLE TOPLU DA OLUR!! Bu küçük Dünya'da Bayonetta'ya muhteşemlik açısından yaklaşabilecek şimdilik 2 şey var ve bunlardan bir tanesi kedi kızlar!! ALL HAIL NEKO'S!!!!!!!



Conventionlar da iyidir güzeldir de siz siz olun Cosplayer arkadaşlarımızın çok üstüne gitmeyin olur mu? Bazen çok korkunç şeyler yaşıyorlar. Geçen Convention'da maskesinden dolayı görme sorunu yaşayan bir Kylo Ren ile tanışmıştım. İlk başta sıkıntılarını anlamıyorsunuz fotoğraf çekinmiştim hayat güzeldi falan. Sonra lavaboda karşılaşmıştım beyefendi ile minik sohbetler vesaire. Elimi yıkarken bu kafasını duvara geçirdi. Ben bayılıyor mu noluyor derken sonra düzeldi ve kafasını diğer duvara çarptı.  Çocuk maskesini çıkardı ve "GÖREMİYORUM LANET OLSUN, GÖREMİYORUM!!" diye haykırdı. Açıkcası kendi karakteri ile Cosplayini yaptığı karakter bayağı uyum içindeydi. Elinde ışın kılıcı olsa banyoyu güzel bir sudoku tahtasına çevirebilirdi. Neyse ki yakında cızbız edici alet edavat yoktu. Sonra maskesine görünmeyecek küçük bir delik açtık maskesinin örtüsünü incelttik falan rahatladı. Sonra çocukcağız Sith ordusunun başına falan geçti. Uzun lafın kısası Cosplayer kardeşlerimize yardım edin! Önemli şeyler bunlar.



Mangalara gelelim! Rakudai Kishi no Chivalry Çıktı!!! Yaaay!! Shiroe-san'ı İzmirCon'da göreceği Loli karakterleri anlatmanın gazı ile yaptırdım mangayı. Turnuvalar başladı artık!! Maçlar heyecanla devam ediyor kılıçlar ateş topları havalardayken bir yandan da İkki ile bizim diğer yakışıklı oğlanın arasında ne olmuş onu öğreniyoruz. Çocuk Stella'yı İkki'den kapmaya çalışıyor ya sinirim bozuldu. Ay hayırlısı bakalım ya! O değil haftaya benle Shiroe'nin sınavları var (aslında 2 hafta sonra da ben çeviriyi bu hafta verip o da haftaya editi bitiririm dedi ondan garip olaylar) haftaya bölüm yok ama sonraki hafta inşallah var!


Kou no Dori de kaldığı yerden devam ediyor! Anansefalili bebeğin durumu ne olacak çok merak ediyoruz! Doktorumuz ne yapacak?? Hayatın anlamı ne? İki sorudan bir tanesini bu bölümde öğreneceğiz!


Leaderzura-san hayata geri döndü!!! Yorozuya Fansupçak kutlamalar yapıyoruz! İnşallah haftaya bölüm verecek! Çok heyecanlıyız!


saprofit89-senpai'ye bu hafta Gozen var mı dedik bize çöp kutusunda yatan ve kafasında muz kabuğu olan baygın bir şeytan attı. Kafalar karışık...


Haruhi bu hafta yoğun ve yorgunmuş bundan dolayı yokmuş Gintama veya diğerleri....


Bizden bu kadar ottalar! Editör gücümüz Shiroe-san ile sınırlı olduğundan Ona çok teşekkür ederiz. Bu zor zamanlarda ona Loliler ile Motive eden Razi-kun(ehe ben ehe)'a da ayrıca teşekkür ederiz. Linkleri aşağıya attım okursunuz artık! O değil halen editör arıyoruz bulduk değil açığımız sonsuz var! Kendinize iyi bakın! Tatliş okumalar!!!
                               
   ~Razi-kun~                          








 

Haftanın Şarkısı: Syd Matters - To All of You

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. rakudai için çok teşekkürler. elinize sağlık Razi-kun ve Shiroe ☺

    YanıtlaSil

Night Mode