Shota Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? 23 Nisan kapıdayken bizler yaşlı bireyler olduğumuzdan içimizdeki çocuksal zevkleri geri getirmek pek eğlenceli gelir. En azından benim için öyle. Zaten zeka yaşı olarak 15 olduğumdan izin verin 12 gibi davranayım birkaç gün. Bayonetta da günceli yazdıktan sonra 24 saat içinde bitti halen hüzünlüyüm. Melek kıyma-döner anılarım sonsuza dek kalbimde yaşayacak....



Mangalara gelelim! Rakudai Kishi no Chivalry yeni bölüm geldi!!! Aslında Shiroe-san sağ olsun geldi. Baktım 60 sayfa dedim Shiroe'ye "bunu 30-30 part yapsak mı?" diye. Hain ve hiç arkadaş canlısı olmayan bir dille reddetti beni... Tabii sonra 60 sayfayı editlerken (reklamsız 56) onun çığlıklarını sıcacık kahvemi yudumlarken duyup mutlu oldum. Tatliş bir çevirmenim ben :3 Tabi keşke önceden çevirip insanları ve kendimi strese sokmasam demi? Ama n'aparsın hayat?


Ay dur Manganın konusunu anlatmayı unuttum. Bizim tahta Şizuku karpuz Stella'yı nasıl İkki'nin normal kalbini çalmasını engellerim diye plan kurarken AVM de olaylar olaylar. (şey bir ara Stella iç çamaşırlı kalıyor valla sormayın nasıl oldu ben de anlamadım echi manga mantığı. İmam ve annelerden uzakta okuyun)


Kou no Dori çevirmenimiz Zurako-san ve editörümüz Shiroe-san sağ olsun son hızla devam ediyor! Anensefali'li bebek hastamızla mücadele edecek doktorumuzun bu vakası 3 bölüm sürecek. Umarım her şey tatlıya bağlanır korkuyorum bebeğimiz için :(


YENİ EDİTOR WUHUU!!! Daha doğrusu Yeni editörümüzün sonunda ilk bölümü! Wagamame Chie-chan'ı Dövmeli Yakışıklı Ege Delikanlımız(^TM) Raistlin-san editleriyle geldi! Çevirmenimiz Procrastination-san yeni editörüm oldu diye okula gelmedi kaç gün çeviri yaptı(başka kaynaklar Dota oynadı diyor) Manga'mıza da yeni bir karakter katılmış! Hadi okuyun bakalım bakalım!


Gozen için saprofit89-san'a mesaj attım bu sefer intihara meyilli panda yerine utangaç Deadpool attı. Sanırım gelişme var?


Haruhi-sama bu hafta Gintama vermek istemedi. Onun yerine size 1 bölüm Bloody Junkie verdi. Abisini ararken ölüm oynuna düşen yakışıklının kafa karışıklığı devam ediyor. (abi cidden o iş nasıl oldu?)


Leaderzura-san umarım ölmemiştir. Haber alan varsa yorum atsın valla kendisi için endişelenmeye başladık.


Benden bu kadar daha fazla insanın sinirlerine gitmeden linkeri vereyim tıklayın siz de. Artı halen yeni editörlere kapımız açıktır biri edit yapmak isterse falan biz ona mutlulukla iş yıkarız bulsun beni. Neyse benden bu kadar ottalar! Kendinize çok iyi bakın! İyi okumalar!!!

~Razi-kun~                 
           
       







Haftanın Şarkısı: Lana Del Ray - Radio





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Gintama nın gelmeyişine üzülsende yapcak bir şey yok :) elinize Sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ah şu Gintama'nın güncelinde neler oluyor :) Geç olsun güç olmasın. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Night Mode