Weeb Turu Öncesi Cumartesi Günceli

Merhaba Sevgili Ottalar!! Karşınızda yine bendeniz Razi-kun var! Nasılsınız iyi misiniz? Ay şükür ben de en sonunda size iyiyim diyebiliyorum. Finalleri geçtikten sonra vücüt iflas etti ben de nefesi revirde aldım. Sonra tatliş doktorumla beraber fark ettik ki günde 800 ml Sert Sade Kahve içmek Karaciğere pek faydalı gelmiyormuş. Geçen hafta Saghmet-chan sağ olsun günceli devraldı ve alırken çok eğlenmiş ki bana "istersen ben de yazabilirim" imaları attı. Eğer Rakudai'ye yeni çevirmen bulunursa ve Günceli de yazmayı bıraktıysam direktman Saghmet'ten şüphelenin derim ben...


Şükür Ben ve Shiroe sınıflarımızı geçtik ama ne yazık dualarımız Procrastinator-san'a kadar yetişemedi büt derdi çekmekte kendisi, her şey hayırlısıyla olsun. Tatile başlamışken sonsuz depo yapayım sonra tatilde yatarım hayali ile tüm hafta tam 1 (sayıyla 1) çeviri yaptım. Ama site ile de uğraştım hafif. Umarım haftaya geldiğinizde site daha bir tatlı daha bir minnoş olur her şey elinizin altında ve manga sayfası güncel olur. Hayaller güzel umarız ki hayatlar da aynı olur. Ay çok uzattık hadi manga turumuza başlayalım!



İlk durağımız uzun gece yolculuğunun sonunda denizin parıltısını gördüğünüzde sizi karşılayan yaz kokusu Rakudai Kishi no Chivalry! Bizim oğlan İkki'nin yakışıklı abimizi dümdüz etmesinden sonra Stella ile aralarında Stella'nın kalbi kadar büyük olmasa da yine büyük gelişmeler oluyor. Ay tatlişler. Hadi okuyun da öğrenin bakalım neler olmuş neler bitmiş. Shiroe-san'ın editleri ve benim çevirilerimle sizlerle!

"Anime is Trash and so am I" -  Einstein

Sırada Otel odasının yatağının rahatlığı Koi to Uso var. Yalanları duyduk daha fazla aşk görmek istiyoruz. Devletin ayarladığı nişanlıyı görmeye giden elemanımızın kafası çok karışık. Bahisler açılsın Çocukluk aşkı mı yoksa Devlet Aşkı mı? Saghmet'in çevirisi Mope'un editi ile aşklar ve yalanlar devam ediyor!


Sabah uyandığınızda sizi karşılayan sınırsız açık büfemiz Bokura no Himitsu ile devam ediyoruz. Yato-san sağ olsun Moralltach'ın edit yükünü aldı Moralltach rahat rahat Japonca çevirisine devam etti. Bacak sevdalı abimiz ve arkadaşlarının shojo anıları devam ediyor. Bu sefer Festival öncesinde neler olacak bakalım!


Üstümüzde mayolar, elimizde çantalarla sahile doğru paytak paytak yürüyüşümüz Kou no Dori geliyor.  Bu bölümde Dr. Shinomiya'yı biraz daha yakından tanımaya başlıyoruz Zurako-san'ın çevirisi, Shiroe-san'ın temiz editleriyle son hız devam ediyor.


Etrafta boş Sezlong Avı Jyuki Ningen Jumbor adrenalini yükseltiyor. Mühendis savaşları ve reenkarnasyonlu fantastik mangamız Procrastinator-san'ın çevirisi ve Haruhi-sanın editleri sağ olsun tansiyonları düşürmüyor.


Sonunda o çok özlediğimiz denizimiz Gintama karşınızda! Zurako-san ve Leaderzura-dono çevirileri ve Haruhi-san'ın editi sağ olsun bu hafta sizlerle! Lafa gerek yok siz tadını çıkartın!


Yaz'ın senenin geri kalanında düzenli paylaşım yapmak için ekstra çaba harcayan tüm Fansub üyelerimize tekrardan çokça teşekkür ederiz. (Hazukime hariç, ortalamasını duydum da halen kendime gelemedim hayvan... O kadar ortalama yap çeviri verme pislik...) Sizlere bizi takip eden tatliş ottalarımıza da bize katlandıkları için teşekkür ederiz. Sizin iş de zor bizim gibi bir Fansub olunca. Biri revire kaldırılıyor biri birilerine bodruma kapatıyor falan hayatlar garip. Neyse lafı çok uzattık yine kendinize çok iyi bakın!  Mangaların linklerini aşağıya bıraktım tıklarsınız artık! Hepinize iyi tatiller iyi okumalar! Hoşçakalın!!!

~Razi-kun~














Haftanın Şarkısı: Yasemin Mori - Gel

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Elinize,Emeğinize Sağlık.Bir daha ki dönemde de başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Zamanınıza, elinize sağlık :3 Kusura bakma Razi-kun ben yeniyim buralarda o yüzden kimseyi daha tanıyamadım tam. Saghmet-chan'a senin yerini almada yardım edebilirim .s

    YanıtlaSil

Night Mode