Yine Bana Paslanan Güncel

Merhabalar gençler ve kendini her daim genç hissedenler! Karşınızda yine bendeniz saghmet, acil durumlarda iş paslanan kişi no.1, var! Görüşmeyeli nasılsınız? Umarım iyisinizdir!


Doğruyu söylemek gerekirse ben Razi-kun bana bu kadar kısa süre sonra günceli nasıl verebildi -hem de kendi isteğiyle!- diye şaşmaktan başka bir şey düşünemiyorum. Hayır yani kaç kere ayağını kaydırırım dedim, yerini alırım dedim, seni ıssız bir sokak arasında ortadan kaldırır cesedini Ankara'nın denizleri fışkiyelerden birine (elbette kıyma formatında) atarım dedim ama... demek ki hala içinde minik bir umut var günceli geri alabileceğine dair...


Umarız geri alabilir Razi-kun günceli sınavından sonra, ne diyeyim... Hah şunu diyeyim, "RAZİ-KUUUUUUUN! BAŞARILAAAAAAR! YAPABİLİRSİN! GÜVENİYORUM SANA!". Siz de iyi dileklerinizi esirgemezseniz sevinir tabii yavrucak.


Bu haftaki güncelimizin içeriğine geçersek... KÖTÜ HABERLERİM VAR MAALESEF! Shiroe hala tatil modundan çıkamadığı için bu hafta da kendisinden bölüm yok maalesef. Bu da demek oluyor ki; bu hafta da Rakudai, Kou no Dori ya da Ojojojo yok... Hayır nasıl bir şeyse en son ben vermişim bir Shiroe günceli, o derece. Hazukime'nin editörlüğünü yapa yapa ondan iş yapmama hastalığı mı kaptı nedir...


Ve bir kötü haberim daha var, kötü haberler burada bitmiyor maalesef... Resmen felaket çığırtkanlığına geldim ben bu hafta. Haruhi de tüm hafta stajda koşturup ölmemeye çalıştığı için ondan da bölüm yok maalesef bu hafta. Yani, ÜZÜLEREK BİLDİRİYORUM Kİ, Gintama yok bu hafta... Boku to Watashi no Henai Jijou da yok (çünkü ondan ben bölüm çevirmedim, suçlu benim bir bakıma, ama yine de stajı vardı zaten hani...).


Bu hafta güncel verebiliyor olmamızı sağlayan kısma gelirsek; bu hafta birer bölüm Portus ve Black Jack ve iki bölüm de Koi to Uso var dostlar! Ayakta ve çalışan iki editörümüz Yato ve Mope bu haftayı kurtardılar sağ olsunlar! Çok yaşa Yato! Çok yaşa Mope! Banzai!


Ancak, maalesef, bu haftaki güncelimiz bundan ibaret. Bitti. Finito. Buna karşılık, bu hafta okulum açıldı a dostlar. Umuyorum o da bir an önce biter de ben de mezun olurum. Neyse, bu pek keyifli olmayan günceli de bitirelim bari. Daha sonra görüşmek üzere, hanımlar beyler! Tschau~!


(Haftanın Şarkısı: Zolita - Fight Like a Girl)



Yorum Gönder

0 Yorumlar

Night Mode