Yine mi Haruhi Günceli

Yine dolu dolu bir güncelle karşınızdayız demeyi çok istememe rağmen oldukça durgun bir zamandan geçtiğimizi söylemek isterim... Böyle şey bi durum;... garip,... yoğun,... ama aslında yoğun olmaması lazım... falan filan işte. Peki neden böyle bi durum? Çünkü bahar geldi. Bahar ne demek? Çiçekler, böcekler, polenler, alerjiler, depresyonlar... Sonra efenim milletin dışarda gezip sizin evde oturup çeviri ve edit yapmanızın verdiği o garip sorumluluk... Allah'ım neden bu yalnızlık diye sitemler, gökyüzündeki yalnız gezen yıldızlarla konuşmak falan derken yine iki hafta geçti.



Konuyu öyle bağımsız bağladım ki kendimi bu anarşizmimden dolayı tebrik edip bölümlere geçiyorum xd

Bu hafta da üç bölümümüz var.
Bu defa Mope-san ile başlayıp Koi to Uso'dan iki bölüm veriyoruz. Neji'nin seçtiği yolun sonuçları pek de iç açıcı değil. Ve yakışıklı memurumuz yine ortalığı birbirine katacak.




Diğeri de benim ve saghmet'in sinir krizleriyle yaptığı Henai... Allah onlara akıl versin diyorum... Çok shoujo okuyan biri olarak da bu kadar salağını da görmedim diyebilirim... Allah'ım bu nasıl bir çift?! Bu nasıl bir seinen!?!!!! Biz n'apıyoruz...?



Neyse efenim iyi okumalar diler işimiz başına dönmeye çalışırım ^^






Yorum Gönder

1 Yorumlar

Night Mode