GİNTAMA 486 - DÜNYADA İKİ ÇEŞİT İNSAN VARDIR, ÖZEL SALDIRI İSİMLERİNİ HAYKIRANLAR VE HAYKIRMAYANLAR


Yarınki bölümden önce paylaşayım dedim, bu pazar tamamlanmıştı fakat kontrol etmeye anca fırsat bulabildim. Ayrıca son halini okumadım, o yüzden eğer herhangi bir hata varsa lütfen bildirin :)

Gintama 486 - Dünyada İki Çeşit İnsan Vardır, Özel Saldırı İsimlerini Haykıranlar ve Haykırmayanlar
İndirmek için tıklayın!


Bu arada, chat'ten duyurmuştum gerçi ama tekrar belirteyim, Sorachi hastalandığından dolayı geçen hafta bölüm çıkmamıştı. Yapılan duyuruya göre yeni bölümün ayın 19'unda çıkacak olan Jump sayısında yayınlanması planlanıyormuş.
Ben de bunu fırsat bilerek birazcık tatil yapmış olabilirim ^_^
...
Tabii ki gerçek olmadı bu, makale okuyordum -_-

Hepinize iyi okumalar!!

~~rassvet~~

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Night Mode